Nu e're sommar!

Varmt som tusan, men jag blev nyligen påmind om jag jag gnällde i vintras när det var kallt, så jag ska inte säga något nu.

Vi var och gjorde det sista ultraljudet idag, och tydligen har jag värsta medel-Svenssonbebisen. Alla värden och mått låg precis mitt på kurvan och vikten skilde bara några gram. Det får mig att undra lite vad det är som tar så mycket plats egentligen. Medelbebis och jag har inte gått upp så mycket, ingenting på flera månader faktiskt, och ändå är jag stor som en jäkla luftballong. Bara på den månaden som gått sen Lillasysters student har jag blivit dubbelt så stor känns det som. Jag undrar vart detta kommer att sluta, det är ju ändå en månad kvar till 6:e augusti.

En som passade på att njuta av det fina vädret i helgen var vår älskade lilla Isa-fis. Hon skulle först inte alls bada i sjön utan bara i poolen, men efter att vi gått ned till bryggan, plaskat lite med fötterna och skvätt lite vatten på farmor så gick det bra ändå.



Fröken passade även på att 'simma' lite.



Nu ska jag försöka roa mig, eventuellt med att sy lite lakan, medan Filip tittar på supertråkig fotboll. Annars kan jag ju alltid roa mig med att packa inför helgen då vi drar mot sydligare breddgrader, över natten i alla fall. Skvallra inte för Isa bara, hon 'vill bo hos Skåne' som hon uttrycker det.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är nog ingen fara för hon ska på hotell i helgen fast lite mer norr över i landet :) kram

2010-07-07 @ 07:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0