Nu börjar det bli lite väl konstigt tycker jag...

Idag åt vi kebab här hemma. I vanliga fall tycker jag att det är ganska gott, men icke idag. Idag bestämde sig mina smaklökar för att jäklas med mig, och kebaben smakade fisk. Mumma eller? Nja, just fiskkebab är inte någon kombination som jag skulle rekommendera, jag tror inte att det är något som kommer att slå.

Annars är jag så himla trött, jag skulle kunna sova dygnet runt. Idag vaknade jag vid halv sex, somnade om vid halv sju, vaknade igen vid tio och somnade igen till elva. Nu har jag lyckats hålla mig vaken sen tolv, men längtar tills klockan blir så mycket att jag kan få gå och lägga mig igen.

Kul liv man har. Det är tur att jag jobbar nån dag i veckan, så att jag får tvinga mig att hålla mig vaken ibland i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Marie

Visst är det härligt att vara gravid ;)

2010-05-06 @ 00:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0