Men herregud!

Här sitter jag i godan ro på kvällstunden och tittar igenom några bloggar, och hamnar på Tuffast av alla's blogg. Hon har länkat till detta: Sexårig pojke knivhöggs i nacken. Snacka om att sätta juicen i halsen!

Vad i h-e är det för fel på folk?

Varför rapporterade lärarna inte till föräldrarna att deras son var mobbad, och varför rapporterade de inte att han blivit knivhuggen?  

Det enda positiva i denna historia är väl bara, som Tuffast sa, att det var otroligt modigt av den lilla pojken att fortsätta bära sina rosa tröjor och sitt nagellack trots allt han fick utstå. Vi behöver fler som honom, starka och modiga!



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Catrine

Du har världens vackraste namn! Min ettåriga dotter heter också Nea :)

2011-02-10 @ 21:36:59
Postat av: Marren

Blev så förbannad av länken, jag som lärare har väldigt svårt att förstå hur man kan säga att det inte va en stor incident .... VAd hände med den vardagliga kontakten med föräldrarna där allt ska fram???!!! Jösses!

2011-02-11 @ 09:55:51
Postat av: Rickard

Jag blir så trött på det där genustramset... http://www.hesperus.nu/?p=660

2011-02-11 @ 15:52:25
URL: http://www.hesperus.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0