Jag vänder mig om för två sekunder...

imag0653 (MMS)

...och den lilla tjuven är framme. Nöjd som få var hon när hon satt där och slickade i sig smöret. Isch!

Det nyaste är annars att hon vill sitta och titta på kort, gärna på sig själv (vilket ego!), och pekar och berättar vilka det är (mamma, pappa, Dandon, Totte, Ia). "Ia" är då alltså henne själv. Eller att läsa sina böcker. Boknörd har hon ju alltid varit, men nu börjar hon komma ihåg böckerna så att hon själv kan "berätta" vad som händer. Det är otroligt roligt att sitta och lyssna på henne, och sen hon började dagis så pratar hon mer och mer för varje dag, förståeligt i alla fall. Babblat har hon ju alltid gjort.

jag kan förresten meddela att hon sov hela natten i sin egna säng, trots att hon har alla möjligheter till att rymma. Hon vaknade vid kl 05 och var på väg ut, men la sig snällt när jag ledde tillbaks henne. Bästa bebben!


Kommentarer
Postat av: Marren

Mycket duktigt !!!!;)

2012-02-06 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0