Min prinsessa

imag0611 (MMS)

Äntligen hittade jag en sånt här lektält, som jag har letat! Det var meningen att hon skulle fått ett i julklapp, men då fanns de givetvis ingenstans att hitta. Idag hittade jag i alla fall äntligen ett på Jysk när jag egentligen letade efter något helt annat.

Yes!

När Julia fick se det på sitt rum sprang hon rätt in med ett litet tjut. Stor succé, med andra ord! Efter godnattsagan stack hon in igen istället för att gå och lägga sig i sängen. Min lilla plutta!

Nu ligger hon i alla fall i sin säng och snarkar, och jag hoppas att hon tänker stanna där i natt. Hon har varit lite krasslig de senaste dagarna och har då sovit väldigt dåligt. Hon vaknar på nätterna och vill inte alls somna om, om hon inte får sova i vår säng, så de de senaste nätterna har hon legat med mig och sparkats (Filip har legat på soffan, den klenisen).

Jag håller tummarna och hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0