Det spökar!

Nu börjar jag tro på allvar att det spökar här hemma. Jag har ofta tyckt att jag hör nån som pratar, typ som om en tv står på i ett annat rum, när det inte gör det, och när Julia var liten så var det ofta så att hennes snutte låg väldigt fint utlagd på henne när hon sov ( på ett sånt sätt som en liten bebis inte kan göra ). Många gånger när jag försökt ta kort på barnen så får jag ta om det flera gånger då det antingen blir suddigt eller nåt svart ivägen. Nej, det är inte skräp eller smuts på linsen, jag har kollat flera gånger om.

I alla fall, ikväll satt jag och pillade lite på några inbjudningskort till barnens kusiners kalas och skulle ta ett kort på dem för att visa Marika, men det gick inte alls. Bilderna blev antingen helsvarta eller så syntes bara en liten kant av dem (som ni kan se på korten nedan). Det spelade ingen roll hur jag vinklade dem, eller vart jag la dem i rummet, det gick inte. Jag tog då ett kort på fönstret bara för att se så att det inte var något fel på själva kameran, inga problem alls! Till slut sa jag högt:
-Dom här korten är faktiskt till Isa och Sigge, och jag måste visa dem för deras mamma, så kan du sluta förstöra bilderna?

Behöver jag säga att nästa försök blev perfekt, inget svart och ingen oskärpa. Och detta efter att säkert 20 kort blivit misslyckade...

Sammanträffande, eller något/någon här?

Här kommer då bilderna, först några tidigare misslyckade försök, sen dom från idag.


Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

WTF! :O

2013-02-02 @ 23:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0