Deprimera mera...

Hu, idag suger verkligen. Jag är så förbannat trött på hela den här situationen. Jag vill bara ha min egen lägenhet och komma ifrån den här skiten. Jag är så trött på att bo i en jävla svinstia, men årtusendets suraste och otrevligaste man som sällskap. Den dagen jag står med nycklarna till min lägenhet i handen kommer att vara den lyckligaste på väldigt länge. Allra helst hade jag velat flytta hem igen, till hemkommunen där familj och vänner finns, men det har minsann exet satt stopp för! Inget flyttade från Gislaved inte! Att jag inte har nåt här, varken familj, vänner eller jobb spelar ingen roll, hans liv är här och då får jag minsann rätta mig efter det. :(

Suck, just nu vet jag verkligen inte hur jag ska klara av de här månaderna innan flytten. Jag går och lägger mig med ångest, för jag vill inte vakna. Då behöver jag ju gå upp och umgås med någon som jag absolut inte vill umgås med. Nätterna är min "egentid", då sover alla och jag sitter själv i sovrummet och andas ut, för en kort stund. Titta på TV, läsa en bok eller surfa. Dock finns hela tiden tanken där, att snart måste jag sova och sen är det morgon igen och jag måste upp och "umgås" (läs: bli arg eftersom jag bara möts av surhet, lathet och otrevliga kommentarer).

Om jag bara hade kunnat stanna i sovrummet hela sommaren...


Kommentarer
Postat av: johan

Du kan ju hälsa honom att jsg tyckte han verkade vara en bra kille men att han bevisat motsatsen...

2013-06-06 @ 23:28:47
Postat av: Anonym

Flytta dit du vill, ingen kan hindra dig. Stå på egna ben, jag vet inte vad du kommer från eller vart du vill flytta men gör det. Du kommer inte bli lycklig i lilla Gislaved med närhet till en man du inte vill ha. Stå på dig, du är inte en fånge.

2013-06-08 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0