Middag för fem...

Igår kväll gick jag och några arbetskamratet ut och åt. Efter jul så kommer vi inte att arbeta tillsammans längre, Matilda och Etjen ska börja plugga och även om jag, Tobias och Jennie kommer att arbeta kvar, så kommer vi att byta arbetstider och avdelning, så vi kommer inte att arbeta tillsammans längre.

Vi hade reserverat ett bord till klockan 6, och jag trodde i min enfald att vi skulle vara färdiga vid klockan 8 eller 9, men nej då.. Vid halv elva gav vi oss av hemåt igen. Vi, eller mest Tobias och Etjen fastnade i vädigt seriösa diskutioner, som 'Vilken är den bästa actionfilmen?' Haha.. Nej då, vi diskuterade andra saker också, det var en trevlig middag och vi hade trevligt.

Tobias och Jennie...



Matilda och Etjen 'going west side'... På något vis lyckas lilla Matilda se mer 'gansta' ut än Etjen.. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0