En lördag i Skillingaryd

Lillebror hade förfest. Om det för förfest när man bara är två personer. Han hade varit ute på fredagen också, så gissa om han mådde jättebra. Dock kunde det fixas med lite kalla öl och nån whiskey.



De är inte all som uppskattade att jag hade med kameran. Det är nästan så att man hör vad Thom säger: Låt henne inte ta några kort, de hamnar på internet. Tänk så rätt han kan ha.


Se lite söta ut för kameran, pojkar.



Jag var bara tvungen att ta ett kort på det här. Söte-David med min väska. Fråga mig inte varför han har den, men visst är han fin med den?



Någon gång under småtimmarna var det någon som satte på mig ett par boxningshandskar. Alla otroligt bra idéer kommer alltid framåt småtimmarna, förstår inte det. *hrm* Om någon undrar hur det gick, så vann jag självklart!



David var lite trött då'rå. Jag kan avslöja att han snarkar. Högt.



På väg hem på morgonen. Jag tror nog att jag somnade så fort huvudet landade på kudden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0