En dag med Isa...

Jag och mamma tog med lilla Isa-gris till BR i lördags. Gissa om hon hade roligt!! Och gissa om hon ville ha ALLT! 'Jag vill ha den' 'Betala den här', vi hade båda famnen full med saker och fick lägga tillbaks saker i smyg, men vem kan motstå den lilla sötnosen, så givetvis fick hon lite saker. Hon fick en 'Pippi'-docka, målarfärger och två skivor med barnsånger.



Det är roligt att åka bil. Hon ville först åka i helikoptern som fanns, och pratade om den hela tiden, men när hon väl fick hoppa in, stoppa i pengen och den började röra sig, ja då var det inte lika kul längre. Å andra sidan blev den lille killen, som stod och väntade på sin tur, väldigt glad, han fick ju en gratis åktur! :D



Godis är mumsigt, och varför inte slå sig ned för att mumsa lite? Sen att det råkar vara mitt bland allt folk, det spelar ju ingen roll.



Efter att ha röjt runt en stund så åkte vi hem till mamma och tittade på tecknat. Det är synd att jag inte kan ladda upp videoklipp, för i bilen hem så lyssnade vi på barnskivorna, och jag och mamma sjöng med. Isa tyckte att vi var det fjantigaste hon sett på länge, och bara garvade åt oss. Jag vet inte riktigt vad det säger om min sångröst när man får ett garv när man försöker sig på en truddelutt?  



Boss var totalt inne i 'Bamse'. Han kollade inte bort från skärmen en enda sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0