Jell-O-shots..



Ikväll är det kräftskiva för oss hårt arbetande på hotellet. Fredrik har under hela veckan tjatat som Jell-O-shots, så nu är det fixat. (Fick dock höra av Linda att han inte ens tycker om det, han ska väl bara leka tuff eller nåt.. Mupp!) Jag kan ärligt erkänna att jag aldrig 'druckit' någon shots av denna sort innan, mycket skit har slunkit ned tidigare, men inte av Jell-O.
 
Vart ska detta sluta? Bli omhändertagen av vakterna kanske?

Nej då, det ska nog inte vara några problem, jag ska ju vara på jobbet igen klockan 07.30, och skulle det bli för vilt, så har jag ju min vakt som kommer och hämtar mig, så han får väl ta hand om mig. ;)

Nu ska jag se om Linda lyckats med sin potatisgratäng, hon har redan varit och frågat flera gånger om hur man ska göra, så vi håller tummarna för att det går bra. Mupp-Fredrik har även han försökt förklara, men eftersom han redan lyckats sabba en omgång med shots så litar jag inte riktigt på att han har koll.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej, vilken fin blogg du har! :)



Tänkte bara säga att jag har en liten tävling i min blogg och 3 personer med rätta svar får en länkning. Glöm inte skriva din bloggadress i kommentaren. :) Kram

2009-09-06 @ 22:46:05
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0