Dimman börjar lätta..

Ajaj... ont i huvudet.. Det blev lite väl mycket dimma i lördags, och vid ett tillfälle hoppade asfalten upp och drämde till mig i huvudet, så jag är fortfarande öm. Låt oss säga att vi har lite otalt mellan oss, asfalten och jag. Nästa gång jag går förbi Harry's så ska jag stampa lite extra hårt just där. Carina tycker att jag ska komma till henne i helgen och besöka dimman igen,  sjunga karaoke och skrämma slag på grannarna, men just nu är förslaget inte så lockande. Mitt huvud tycker fortfarande inte om när jag rör mig för fort. Jag överväger skarpt att inte ens titta åt alkohol igen förrän den 27 februari då det smäller igen, dock utan lika mycket dimma.

Angela snyggar till sig..



Resultatet:



Jag och Angela roar oss med kameran



Huvud, axlar, knä och tå, knä och tå...





En glad liten apa



Innan vi ens kommit till Harry's stötte vi på 'Street church' tror jag att de hette. De tyckte att istället för att gå på krogen så skulle vi prata med dem, och allra helst bli frälsta. Jag tycker lite synd om de stackarna som stoppade oss. Angela körde på för fullt och ifrågasatte hur Gud kan finnas när det finns ondska i världen m.m, medan jag var lite snällare. Jag drog mest bibelcitat och undrade om de kunde förklara de för mig eftersom de inte alltid är samstämmiga med den kristna tron. Vi stod nog och diskuterade med dem i en timme innan vi kom vidare. Angela fick till och med 2 av dem att be för henne.

Det var mycket folk på Harry's, och en del kände vi igen. Jag hade gärna velat veta vad jag säger på kortet, jag tror att vi försöker få med alla på ett kort.



Angela är på plats i alla fall



Efter många om och men så blev det inte bättre än så här. Koffe fick bara vara med till hälften och vem stollen i svart t-shirt är, har jag ingen aning om. Har för mig att han bara hoppade in i bilden.



Det var en trevlig kväll, men tyvärr lite för mycket av det goda. Nästa gång kommer jag för det första inte att dricka så mycket innan, och för det andra så kommer jag att lämna kortet hemma. Det är inte bra att ha med sig det, och det blir väldigt dyrt.  :(


Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe.. hjälpte med lite gnäll :)Fast dock hade jag velat se när du drämde huvet i asfalten haha...

2009-02-02 @ 23:33:59
Postat av: Linnéa

Nej, det hade du inte.. Det var tillräckligt med folk som såg det som det var, det räcker med att Angela såg det, och alla som stod utanför (inklusive 3 poliser tror jag). SMACK sa det bara, och ont gjorde det.. :( Tur att jag var full, annars hade det nog gjorde jävligt ont, nu låg jag bara där och skrattade enligt Angela.

2009-02-03 @ 00:46:33
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0