Favoritbloggar



Tänkte tipsa om ett par bra bloggar. Dessa läser jag dagligen.

Alex & Calle Schulmans1000apor. Behövs det någon närmare förklaring? Jag vet att många stör sig något fruktansvärt på dessa två bröder, men jag tycker att de är genialiska, fruktansvärt roliga.

Tyskungen har även haft en stalkerblogg, där han förföljde ovanstående Alex. Hr Tyskunge har lyckats reta upp varenda fjortis i bloggsfären känns det som. ( Nu överdrev jag lite, men bara lite) Läs hans recentioner av kända bloggar. Han är väldigt rolig.

Mitt eget jävla narina. Blandar roliga iakttagelser med inlägg som har en air av 'gubb-gnäll' över sig. (Jag hoppas att han inte ser det här. Nej, jag kallar inte dig för gubbe.) Man kan inte hjälpa att fnissa, eftersom man känner igen sig.

'Det är jag som bestämmer, jag oxo' är Davids blogg. Ja, söte-David. Han skriver inte så ofta, men herregud vad roligt. Han skriver precis som han är i verkligheten, en sur jävel. Hehe. Nej då, han är inte sur, men har oftast någonting att klaga på, och då kan han ha långa utläggningar. Han är rolig, lille David. Kan inte låta bli att skratta när jag träffar honom.

30+ En man som i det tysta knyter näven i jackfickan, tills han kommer hem och kan blogga om det. Allt som oftast blir en väldigt underhållande läsning. Storfavorit.

Nu får ni nöja er för denna gången. Skulle jag lägga upp länkar till alla bloggar som jag följer, så skulle det bli ett väldans långt inlägg. Ni får det helt enkelt i små doser. Jag vill ju inte att ni ska få bloggfrossa, vilket också råkar vara namnet på en annan blogg som jag följer. Men mer om det senare.

Tillägg: Jag insåg just att alla bloggar som jag följer är bloggar där folk 'gnäller' en del. (Tolka det rätt, det är roligt gnäll, ganska oskyldigt, inget tråkigt, måste-jag-lyssna-gnäll) Bloggar där folk skriver om saker som stört dem under dagen. Det kanske säger en del om mig, jag kanske är en Gnällis jag också? Synd bara att jag inte kan skriva lika roligt. Jaja, jag får inbilla mig att jag har något annat, då'rå.

Kommentarer
Postat av: Mitt eget jävla Narnia-Tobias

Bjussar på den här:



http://mittegetjavlanarnia.se/temp/fejjan.png

2009-02-22 @ 20:01:03
URL: http://www.mittegetjavlanarnia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0