Julen...

Äntligen är de här, bilderna ifrån julen..

Lille Noah fick en radiostyrd bil, och självklart så var alla av det manliga könet tvungen att visa honom hur man skulle göra.. fniss...



På juldagen firade vi hos mamma och Tryggve. Det var jag, lillebror med familj, Emma (styvsyster) med familj och så klart mamma och Tryggve..

Det här är Emma, David och deras söra barn Thea och Tilda. Thea hittade kritorna så fort hon kom in och hon ville att jag skulle rita massa saker.. herregud... Det svåraste var nog att rita Nalle Puh, som sitter fast i ett hål.. Jag kan säga att Thea inte riktigt trodde på mig när jag sa att min teckning föreställde ovan sagda motiv. Det var inte många likheter med orginalet.



Söta lilla Isa inspekterar julklapperna. Hon blev lite rädd när tomten kom, men efter att ha fått en ordentlig titt så sa hon, högt och tydligt: Det är Tryggve som klätt ut sig! Haha, smart unge!!.



Hon fick en 'synt' av sin favoritfaster, men hon blev lite irriterad när vi stängde av den med jämna mellanrum. (Hon satte på den så att den spelade en melodi, sen gick hon därifrån) Efter att ha frågat oss (mig) vad jag gjorde, så tog hon den och satte sig i hörnet istället. Det varade dock inte så länge eftersom det fanns mer paket att öppna och mer lekande med Thea att göra.



Det är tröttsamt att leka. Det är synd att jag inte kunde få ett bättre kort på dem, men jag var tvungen att smyga på dem för att de inte skulle flytta sig. Här är det Isas favorit 'Pippi' som de tittar på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0