Helgen som gått..

..var det 'Till minne av Swedish Bikemeet' på High Chaparral med mycket folk och en hel del cyklar. Alkoholen flödade, för vissa mer än andra, men ändå lugnt och en otroligt trevlig stämmning. Jag tyckte det var väldigt kul att jobba, och min syn på bikers har definitivt förändrats. Jag kommer aldrig mer kunna se en medlem ur Hell's Angels utan att tänka på hur de satt runt borden och sjöng med i de gamla dängorna som trubarduren spelade (läs: 'Sånt är livet'

Gick en stund till Saloonen på fredagen med lille Patrik, och senare Fredrik. Vissa människor har lite livligare fantasi än andra, och Fredrik föddes definitivt med fantasi nog åt en hel by. Herregud, vilka historier och teorier han kom på om mig. En stackars liten pojke som vågat närmna sig bleknade snabbt. Det var länge sen jag skrattade så mycket.


Tripp, Trapp & Trull

Synd att det var så förbaskat kallt bara. 5 juni och jag står och skrapar frost från rutan på bilen innan jag kunde åka hem. Det är ju verkligen något som inte stämmer, det ska ju vara varmt och skönt nu, med vackra sommarnätter. Som det är nu har vinterjackan åkt fram igen.

Nu till helgen är det 'Truckmeet' så då blir det fullt upp igen. Alltid roligt när det händer något.

Kommentarer
Postat av: Googe Linder

Hej !



Checka av vad dom pysslar med i lilla Ljungby, man får gåshud !



www.totalskandal.se

2009-06-12 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0