Helgen som gick..

..var riktigt rolig, med vissa undantag. Det var mycket idioter ute på Chaparral, så till och med jag som aldrig bråkar, höll på att få pisk av nån dum brutta, och nån dum karl vägrade lämna oss ifred trots att vi först bad snällt, sen på skarpen. Suck.. Ibland är det bra att känna vakterna personligen, så det var inte så svårt att få hjälp med att få honom eskorterad bort. Men bortsett ifrån det så hade jag kul. I fredags lyckades jag lura med mig Carina ut, men trots detta så var jag inte så full. Hon har annars en förmånga att ta fram mina 'bästa' sidor. Vi sprang på mexikanarna som bor där ute, och givetvis så hamnar jag med den enda som inte pratar ett ord engelska, och jag kan typ 3 ord på spanska.  Tack för den, typ. Trots allt lyckades vi ändå föra en konversation, om än stapplande.

I lördags var det meningen att jag skulle åkt till Skillingaryd och Hjulafton, men sen fick jag ett mess ifrån Marie att hon skulle till Chaparral, så jag kände att det var lite mer lockande än ett öltält i byn. Lillebror ville att jag skulle kört honom hem, visst, inga problem, men så ändrade han sig på natten. Kul,kul, då var det bara att åka hem igen och lägga sig.  Jag hade iofs trevligt ändå, vi satt och skrattade gott åt alla puckon som blev utslängda, en del gång på gång eftersom de smet in igen.

*Moahahaha*

Nu är det dags att lyfta på rumpan igen, och pallra sig iväg till jobbet igen. Jag ska försöka ladda upp lite bilder ifrån helgen snart.

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som en givande helg =) jag får komma upp till dig och festa nån dag :) alla här nere är så tråkiga för tillfället. Dessutom är ingen lika rolig att festa med som du :)



Har kickat igång bloggen igen nu. Blir lite bilder imorgon om jag inte helt glömmer bort det :)

kram

2009-07-15 @ 00:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/thisislife
Postat av: Linnéa

Det får du helt klart göra.. Är det något vi alltid lyckats med så är det att ha kul när vi går ut.. :)

2009-07-15 @ 14:06:16
Postat av: Johan

Uppdatera då ditt sega fågelbo

2009-07-16 @ 12:17:55
Postat av: Anonym

Fan vilken intressant blogg asså!!!! Uppdatera kanske va! va! va! seg Linnea

2009-08-07 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0