Den rätte för Rosing


(Svart pil= pucko, röd pil= favvo)

Va? Que? Vad hände liksom?

Jag vet att jag inte borde titta på det, men jag kan inte slita mig. Jag vet inte vad det är.

Lindas stela ansikte och ankläppar? Hennes kalla framtoning? Hennes totalt ointresserade sätt?

För er som bott i en grotta den senaste tiden så pratar jag om tv-programmet 'Den rätte för Rosing'. Ikväll var hon och pojkarna i Prag. Till en av killarna säger hon rätt ut att: Vi har ingenting gemensamt, du är bara yta och du är inte ärlig. En annan av killarna har totalt skitit i att delta i olika aktiviteter, sover mer eller mindre hela tiden, och visat noll intresse.

Så vad händer?

Hennes jury behåller 'den ytliga' för att han klarade av att köpa en bok till henne, själv väljer hon bort den mest normala av alla killar där, en snäll trevlig småbarnspappa, för att behålla idioten som spenderar tiden med att ignorera henne. Jag tror allvarligt att vi som tittare blir blåsta, det här är inte på allvar, endast ett nytt PR-trick.

(Är det inte duktigt av mig att 'redan' ha listat ut detta?)

Jag kommer på mig själv att sitta och klaga högt, ingen som hör mig, bara jag och TV:n. Jag känner att jag har slösat bort en hel timme av mitt liv, och jag känner mig som en lite sämre människa.

Jag vet inte vem det var som introducerade mig för uttrycket 'liggdusch', jag tror att det var Mikebike.

I vilken fall så behöver jag en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0