Julen i bilder

Lite sent, men ändå..

Vi var ju alla hos Mamma på julafton, och åt god mat, och väntade på tomten. Det var lite svårt att dölja bebisen, eftersom jag mådde så illa hela tiden. Jag trodde att jag lyckades men när jag sen berättade för mamma så sa hon bara: Det visste jag väl! Så väl lyckades jag med andra ord. Tryggves reaktion var: Åh herregud, ved många vi kommer bli runt bordet när alla är här! Haha!



Isa hittade ett paket med sitt namn på... Gissa om det kliade i fingrarna. Lill-fröken trodde inte att hon skulle få några paket eftersom tomten hade varit hos henne när hon sov, alla paketen var till Farmor sa hon. Lill-skruttan!



Vår fina tomte som tappade byxorna, 2 gånger till på köpet. Stackars Brandon och Christopher, vi andra är ju vana vid det här laget..



Dags att öppna paket, gissa vem som fick flest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0