Jag har ingen ork.

Jag ska uppdatera snart. Så fort som jag lyckas samla lite ork. Då ska jag lägga upp lite bilder ifrån helgen i Skåne, på sötaste systrarna och lilla Isa-Fis.

Just nu har jag dock en bebis som placerat sig mitt under lungorna och gör det väldigt svårt att andas. Det känns ungefär som när man fått ett slag mitt i solar plexus och precis börjar få luften tillbaks. Du kan andas, men det är otroligt jobbigt och i varje andetag får du lite för lite luft, vilket gör att det blir en himla massa suckande för att försöka kompensera.

Något lite mer positivt är att vi var på ultraljud i tisdags för att se om lilla Bebban växer och frodas som hon ska, och hon ligger precis mitt på kurvan.  1887 g väger hon och alla mått (huvud, mage, lårben) var precis rätt.

Mönsterbarn redan i magen! (Men vad annars kan man förvänta sig av en sådan mamma, klart Bebban blir perfekt!)


Kommentarer
Postat av: marie

ack vad jag saknar att vara gravid! NOOOOOOOOT! förstår exakt vad du går igenom o jag lider med dig, det enda positiva är att när det är över så är det över =)

2010-06-11 @ 16:19:18
URL: http://familjenlee.blogspot.com/
Postat av: Stefan

Hej!



Just nu diskuterar vi på Babyvärlden.se det här med ultraljud. Gå gärna in och kommentera samt länka till era bloggar:



http://www.babyvarlden.se/Nyhetsartiklar/MinStory-Att-inte-veta-konet-ar-en-del-av-tjusningen/



Mvh

Stefan.

2010-08-20 @ 13:19:41
URL: http://www.babyvarlden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0