Konstiga saker

Oväntat god kombination: Stekt bacon med äppelmos!

Tänk vad mycket konstigt man kan få för sig när man är gravid. Inte ens Filip, som annars äter det mesta, trodde att jag var klok i huvudet när han såg min tallrik.

Å andra sidan är det mycket som han inte förstår nuförtiden. Som hur jag kan bli totalt megaäcklad av något som jag inte ens reagerat på innan. Hur ska man förklara att bara tanken på det äckliga får det att krypa i hela kroppen, att man ryser i hela kroppen av bara tanken på alla baciller och annat äckel som finns överallt.  Vi skulle åkt och badat igår, men bara tanken på allt äckel i bassängen, spott, snor, äckliga människors diverse kroppsvätskor...

Usch, jag ryser av bara tanken!

Som sagt, hur förklarar man det? Inte lätt för andra att förstå, speciellt eftersom det verkar komma på de mest konstiga tillfällen, det är inte så att det är så här hela tiden.

Men, men, det går väl över med tiden hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Filip

hahahha

det stämmer så bra, ibland vet man inte vad man har gjort för fel, men jag älskar dig så mycket!!!!!

2010-03-08 @ 12:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0