Men då...

Så typiskt. Här hade jag äntligen tagit mig samman och börjat skriva ett inlägg, så stänger Filip ned. Nu var det kanske inte helt hans fel, eftersom jag gått ifrån datorn en stund, men liiite i alla fall.

I alla fall, här händer inte mycket. Samma sak varje dag. Så här ser vårt schema ut:

05.00-06.00 Någonstans här emellan vaknar Lill-Fisan för sitt första mål. Filip går upp och matar, byter blöja och sen somnar de om igen.

8.30 Julia vaknar 'på riktigt' och vi går upp och sätter oss i soffan för lite mys.

09.00 Frukost för Julia.

Efter den byts det igen och kläs på, och sen blir det lek i babygymmet för att mamma ska hinna äta också. En liten snabb powernap hinns också med.

12.00 Lunch

Efter den tar vi en promenad på en timme, sen läser vi lite bok.

15.00 Mat igen

Lek, mys, prat och sov, sen kommer pappa hem, och vi vuxna äter middag

18.00 Julias middag

Ännu mer lek, mys och prat,lite sovande, ibland ett bad men mest relax.

21.00 Kvällsmat, pyamas och god natt.

Mamma får kvällen för sig själv, och Julia sover tills det är dags att börja om igen vid fem/sextiden.

Inte någon lattemamma här inte, men det är ju lite svårt att vara det i en sån liten håla som man bor i.


Julia ligger och pratar

Kommentarer
Postat av: johan

Kolla in ögonen hehe det lyser bus i dom, och morbror Johan tänker minsann inte dra sig för att tipsa och lära henne allt jag kan om det hehe! Va vi ska skratta åt mamma och pappa lilla Julia och jag =)

2010-10-18 @ 10:22:58
Postat av: Linnéa

Det tror jag inte... Morbror Johan ska vara snäll, annars får han pisk...

2010-10-19 @ 15:25:32
URL: http://thisisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0