Bortskämd bebis

Gissa om lilla Padulen blev bortskämd hos sin morfar? Inte nog med att hon fick massa kläder, en docka och ett besök på Junibacken, hon blev totalt bortskämd när det gäller uppmärksamhet också. Alla, speciellt Sofia, hade längtat efter henne (och givetvis Isa med för den delen) så det blev mycket gosande och lekande. Dock tror jag att det var lite sent att åka upp på eftermiddagen, man ska nog åka på förmiddagen, för Julia hade väldigt svårt att komma till ro på natten. Hon hade ju sovit hela vägen i bilen!


Vi packar inför helgen


Fina flickor som leker på morgonen


Första tågresan för Isa och Julia. Spännande var det!

Jag ska lägga upp fler bilder, bl.a ifrån Junibacken, men jag orkar inte just nu. Jag tror att jag ska gå in och göra Julia sällskap i sovrummet för en liten tupplur innan det är dags att åka på återträff för mammagruppen.









Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Kommentarer
Postat av: Ida-maria

Så söt hon är! Längtar tills jag får hålla min bebis i famnen =)

2011-01-31 @ 13:05:41
URL: http://anyway.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0