Som en flipperkula

Tänk vad saker och ting kan förändras fort. Helt plötsligt en natt började Julia att fara runt i sängen som en liten flipperkula, och man vet aldrig hur man ska hitta henne nästa gång man tittar till henne.







Jag undrar vem hon ärvt det av, inte kan det vara hennes mamma i alla fall.

Lill-Fisan har nu 2 små tänder som tittar fram, och har man tänder, måste man ju borsta dem. Än så länge protesterar hon inte, vi får väl se hur det går när det ploppar fram lite fler.



Eftersom hon emellanåt försöker sno tallriken när hon äter så tänkte jag att hon skulle få lov att kladda lite en dag. Det blev betydligt mindre kladd än vad jag hade trott, hon höll mest i tallriken och försökte tugga på kanten. Men en lycklig liten bebis, det var hon!





Många bilder blir det när man inte uppdaterar så himla ofta, men nu är det den sista, jag lovar! Vi var hos mamma idag och hälsade på, och Julia fick chansen att leka lite med sin favoritmorbror.




Kommentarer
Postat av: Emmie ♥

Supersöt liten tjej ni har! ♥



Jag var också lite oroad för hur det skulle gå att borsta alla små tänder som ploppade upp på vår son, men det går som en dans och det verkar nästan som att han tycker att det är lite skönt att borsta tänderna när det kliar. ;)



Trevlig kväll på er!

2011-01-16 @ 22:04:56
URL: http://emmieliving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0