Min bror är inte som alla andra.

Det är då ett som är säkert. Jag vet inte rikigt hur man ska beskriva det, det är som att kroppen är vuxen, men hjärnan är en blandning mellan 4-åring/utvecklingsstörd/ADHD-barn. Det är kanske därför som Julia är så förtjust i honom, de ligger lite på samma nivå.

Julia hade jätteroligt idag i alla fall. Hon hittade Isas dockvagn och gick runt och skrattade högt när hon drog den. Lilla pluttfisen, en hint inför julen kanske? Marika bjöd på lasagne och Julia smaskade t.o.m i sig broccolin som hon vägrar att äta hemma. Va? Vad är det för fasoner? När vi skulle åka hem så hann jag inte åka många meter innan ho slocknade i bilen, det tar minsann på krafterna att busa med morbror och kusin.

Ja, just det, hon fick med sig en tavla hem av Isa också, och gissa om hon blev glad när hon såg den här hemma? Hon stod en lång stund och pratade och pekade på den. Isa var dock lite motvillig när hon insåg att vi faktiskt skulle ta med den, men hon gick snällt och hämtade den och jag lovade henne att hon skulle få komma och hälsa på den precis när hon ville.



Nej, nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon när fis-Julia vaknar. Har jag tur så sover hon till 8, otur så sover hon till 6. God natt alla, och trevlig helg!

Ja just det, det höll jag på att glömma, jag måste ju visa en bild på tjockis-Marika. Kan ni fatta att hon bara är i 16 veckan?

image description

Kommentarer
Postat av: Marren

Man får inte smygfotas när någon står

Och färgar håret, fy på dig;) jag kan inte hjälpa att jag råkar va fet, skyll på johan !

Tack för alla saker och för att du tog med sig tavlan, då blev vi av med den :)

2011-10-07 @ 22:34:45
Postat av: Linnea

Tack själv, Julia älskar tavlan! Hon står framför den och pekar och pratar och frågar. :)

2011-10-08 @ 22:21:17
Postat av: Marren

Va bra ;) Julia sötnos Cedstam !

2011-10-08 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0