Ensam i natten

Sitter uppe med den minsta lille fisen som strax ska få sitt sista mål mat innan jag hoppar i säng. Har fördrivit min tid med att zappa mellan kanalerna, med natt-TV är då verkligen ingen höjdare. Som en gammal kollega uttryckte det: Det var bättre förr när Kvinnofängelset gick om nätterna.


Tacka vet jag då de olika kanalernas play-alternativ. Tittade just på premiäravsnittet av "Historieätarna", jäklar vilket bra program! Jag skrattade högt flera gånger, och satt med kväljningar lika många gånger. Programledarna är otroligt roliga, och historia är ju alltid intressant (nörd, jag vet!).

Nähä, nu börjar Lill-killen att vakna till så det är bäst att lägga ifrån sig telefonen och se till att den lille godingen får lite mat i sig. Han behöver ju tjocka till sig lite, han har nog den minsta lilla rumpa jag någonsin sett!


Kommentarer
Postat av: Marika

ja helt klart den minsta jag har ser oxå men oxå den sötaste:)

2012-11-17 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0