Så trött...

Jag skulle helst av allt vilja gå och lägga mig, men den lille fisen ska äta snart så det är bara att hålla ut. Försöker koncentrera mig på en dokumentär om Nostradamus, men det funkar inte riktigt. Det skulle kanske gå lite bättre om jag inte satt och surfade på Tradera samtidigt, men det finns ju så mycket roligt där, och jag vill fixa så mycket här hemma. Nästa projekt är att göra Julias rum lite mindre tjejigt så att Harry kan flytta in där så småningom. För tillfället bryr han sig inte, men han kanske inte tycker att det är så kul att bo i ett lila/rosa rum när han blir äldre (och där retade jag upp alla som anser att killar visst kan ha rosa och tjejer leka med bilar. Visst kan det bli så, Julia kanske älskar blått när hon blir äldre och Harry kanske kommer att föredra att leka med dockor och då får de göra det, men jag vill ha lite mer neutrala färger i deras rum). Funderar på att måla fondväggen vit (istället för lila som den är nu), och istället sätta upp nån fin väggdekoration för att väggen ska bli lite roligare. Måste bara övertala Filip om att han hemskt gärna vill måla.


Gosigt att sova i amningskudden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0