Växer så att det knakar

Inte jag då, utan lille Harry. På två veckor han han gått upp 800g så nu väger han 3900g. Han ser lite ut som en blandning mellan en fet padda och Gollum. Paddan eftersom han har världens rundaste mage med två små taniga ben under, och Gollum eftersom han har världens största ögon till sitt lilla ansikte.

Annars fortsätter livet med två barn att vara en dans på rosor. Om man ljuger alltså. Jag kan säga att de båda var jävligt billiga när jag stod på parkeringen och försökte montera in deras bilstolar medans båda två illvrålade. Julia har iofs varit billig hos dagen idag, bara gnällt, skrikigt och gråtit. Det är lätt att ha tålamod när det handlar om fem minuters gnäll, det krävs en ängels tålamod för att klara av en hel dag och någon ängel är jag då definitivt inte.


Just nu sover de små grisarna gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0