Åååh, vad jag hatar...

...att inte kunna sova. Jag har svårt att somna och om jag blir väckt så är det lögn att kunna somna om igen. Väldigt bra kombination med spädbarn. Jag somnar väldigt sällan innan tolv, snarare halv ett-ett, sen vaknar Harry någongång mellan halv två-två. Upp och mata honom, sen är det lögn att kunna somna om igen. Jag blir trött igen runt sju, och det har ju funkat nu när Filips mamma har varit här och kunnat hjälpa till, då har jag fått sova till tio då hon skickat upp Julia till att väcka mig, men nu har hon åkt hem så nu är det tillbaks till verkligheten igen.


Kommentarer
Postat av: stina liffner

hej vilken fin blogg du har!

2013-01-29 @ 18:40:47
URL: http://stinasmusikhemsida.blogg.se
Postat av: Marie Gustafsson

F.n vilken lam kommentar, för att få besök tillbaka. Hahaha..

2013-02-09 @ 14:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0