Asså wohoo!

Hela 6 stycken stadiga besökare. Värsta storbloggerska. Här ju!

Var med Harry på Öppna Förskolan i Norrahammar med Sigge och Marika i tisdags. Fan, vad sur jag blev över att det inte finns nåt sånt här. Jag kan ju liksom inte sitta och åka 20 mil tur&retur varje vecka för att Harry ska få lyssna på lite sång. Det ska tydligen öppna här till hösten, men då är det så dags. Då är ju Harry ett år och börjar på dagis, så då gör det knappast nån nytta för oss.

Idag åkte vi till mamma/mormor istället, och mötte upp Marika, Isa och Sigge, och jäklar vad det busades! Julia var helt slutkörd när vi åkte därifrån. Hon hade ju varit på dagis och lekt med så det blev verkligen mycket av det goda. Imorgon är det dock inget dagis så då tänkte jag se om jag kunde lura ut henne i snön för lite pulkaåkning efter vår promenad in till centrum. Harry är ju lite för liten än, har får vänta tills nästa år, men jag ska nog lyckas lura ned Julia i snön för lite gammal hederlig muling, det tycker hon nog är skoj!

Bjuder på lite kort från dagen (Julia pratar i telefon med pojkarnas andra syster Evelyn, om det nu var nån som undrade).


Kommentarer
Postat av: marika

Jo du får åka 20 mil nu tills jag börjar jobba, eller ja du kan åka sen med och gå tillsammans med sin bror heh;)

2013-01-10 @ 22:30:29
Postat av: Marie Gustafsson

Alltid nåt i dessa kommuner som är f...at. Själv kämpar jag fortfarande. Är till och med inne på 2:a året, och inget har hänt ännu med avlastningen jag ansökte om i januari 2012, eller fritiset som aldrig kommer igång sen ansökan i september, så att jag kan rehabilitera mig riktigt, och få må bra nån j...a gång. Det finns ju i Värnamo och här vad jag vet. Kolla runt i grannkommunerna, så kanske du hinner med några gånger iallafall, innan han blir fritisfärdig. :)

2013-02-09 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0