Yay, lägenhet fixad!

Synd bara att jag måste vänta till slutet av augusti innan jag kan flytta. Ska ju jobba i sommar och då blir det ett glapp i inkomsten som inte fixar till sig innan dess. Fort gick det med, pratade med bostadsbolaget igår, och idag kom kontrakten. En fin liten tvåa på 69 kvm med en liten uteplats. Såg minsann att det växte rabarber i det lilla trädgårdslandet. Inte några mängder, men tillräckligt för att jag ska kunna få mig en paj i alla fall. På torsdag ska jag och mamma dit och kolla lite mer noggrant (har ju bara kollat genom fönstren), och då ska jag passa på att ta lite kort. Var snälla och påminn mig även om att fråga om de kan måla om! Just nu har hela lägenheten blå tapeter, något jag inte tyckte var så jättefint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0