Förlåt..

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen, jag vet, men det är inte mycket som hänt på sista tiden. Jag ska gå ut och dansa imorgon så då ska jag försöka komma ihåg att ta lite bilder och lägga upp här.

Ja just det, jag har äntligen hittat en ny lägenhet, så den första januari så flyttar jag. Väldigt rolig dag att flytta på, jag kommer att ha en vit nyår, det är ett som är säkert. Dock ska det bli riktigt skönt att äntligen få ett riktigt sovrum, jag är ju ändå 20..erhm.. ok,24 år gammal och jag behöver en 'vuxensäng', ingen liten, smal som jag har nu.



Inga besökare här inte, nej då. Vill du besöka mig, så sover du på soffan.. haha..

Kommentarer
Postat av: Jcee

A det e fan på tiden hörru! Men du flytta den 1a e väl ganska dumt? Tänk om ja e pissfull på nyår? Då e jag kanske inte så sugen på att bära skit

2008-11-28 @ 14:57:39
Postat av: Linnéa

Du ska vara nykter ju... inget mer dricka för Johan på länge.. så du får allt bära.. :)

2008-11-29 @ 12:08:21
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: angela

posta mera ffs

helt dött ju

2008-12-13 @ 11:30:43
Postat av: Marie

Händer det inget i ditt liv eller ;)

2008-12-13 @ 14:15:07
Postat av: Alina

Trevlig Lördag! :)

2008-12-13 @ 14:22:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Johan

Alkoholen e min vän! Allt blir så skönt me alkohol! Det e faktiskt bevisat att alkoholen INTE plockar fram ens riktiga jag =) Däremot (stavning??) tar den bort mycket av ens riktiga jag =)Det e därför jag blir så våldsam å dum när ja dricker! Alkoholen tar bort alla mina kloka å snälla sidor =)

2008-12-13 @ 20:09:46
URL: http://jcee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0