Gammal..

Jag hittade en sida där man kan ladda upp en bild på sig själv och få se hur man kommer att se ut som gammal, bebis eller varför inte en apa. (Eller rättare sagt, jag läste om det på Alex Schulmans blogg) Jisses, är det hemskt eller vad? Snacka om att det är dags att börja spara, så att jag kan uppsöka plastikkirurgerna när den dagen kommer. Nu är det kanske inte så jättesmart att publicera den här bilden, med tanke på att jag är singel och hoppas på att hitta någon en dag. Vem vill spendera livet med mig när de vet att det är detta som väntar runt hörnet? Någon? Bara att hojta till.  Försök själv och se hur du själv kommer att se ut. Tydligen så ändras ögonfärgen med åldern också, så när jag blir äldre kommer jag att få bruna ögon istället för mina blå, som jag har nu. :P


Kommentarer
Postat av: Johan

Åh fy fan vilken läskig tant! Men det e ju inte så stor skillnad från nu förutom ögonfärgen

2008-10-22 @ 19:45:33
URL: http://jcee.blogg.se/
Postat av: Flärpis



Hjälp du är verkligen helt knäpp!!!!!

men man blir kanske som man umgås...haha

2008-10-27 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0