Gott Nytt År..

Haft en trevlig nyårsafton? Jag kan slå vad om att den var roligare än min. Jag spenderade min kväll hemma, bara jag och mina miljoner flyttlådor, eftersom jag flyttade första januari. *suck*

Nu är jag äntligen klar med flytten, städningen och all annan skit som följer med en flytt. Allt jag behöver göra nu är att packa upp alla mina lådor. Det känns som om de är överallt, och så fort jag är klar med en, hittar jag 5 nya. Så för tillfället så låtsas jag som om att jag inte ser dem, och försöker hitta andra, mer viktiga saker att göra. Besöka vänner, kolla Facebook och se vad som hänt sen mitt senaste besök 5 minuter tidigare, läsa bloggar och andra otroligt viktiga saker är saker som kommer högt upp på listan.

Tyvärr ligger mina USB-kablar i en av alla dessa lådor som jag ignorerar, så jag kan inte visa några bilder, men så fort jag hittar dem (d.v.s så fort jag lyfter arslet ifrån soffan och börjar packa upp) så kommer jag att lägga upp bilder här ifrån jul och flytten.

Tills dess önskar jag Er ett gott nytt år och må ert 2009 vara fyllt av lycka och bra saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0