Roasting drop-out

Det verkar som att jag hade rätt. Svensk roasting suger. Jag vet inte om det var någon som såg programmet på SVT i helgen, men det var nog den lamaste roasting jag någonsin sett.

Har Ni sett någon roasting ifrån USA så förstår Ni vad jag menar.

Där snackar vi skämt som är så råa att man drar efter andan en sekund innan man skrattar. Ungefär: *Hooooooooohehehaha*

Jag tror knappt att jag fnissade till ens under Per Morbergs rosting, han själv såg mest uttråkad ut tycker jag. Han log lite ibland, ibland krafsade han ned något i sina papper. Därför blir jag ganska förvånad när jag läser i Aftonbladet idag att Claes Malmberg och Lennie Norman hoppar av, eftersom de anser att det är en 'allmän uppvisning i elakhet'.

Jo visst. Eller hur.

Nu har jag inte gett upp än, jag har  inte sett 5:ans version, men efter detta så är mina förväntningar inte höga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0