Renovering

Hjärtat har fått för sig att vi ska måla om hela lägenheten. Vi har ju redan gjort Brandons rum, och nu är det dags för resten. Jag har fått i uppdrag att välja vilka färger som ska vara i vilka rum, och det kan man ju tycka är väldigt generöst av honom, men icke! Jag vet många kvinnor som skulle vara överlyckliga över att få måla om, samt bestämma färger själv, men inte jag, Jag tycker det är jättesvårt, och ändrar mig flera gånger varje dag. Nu tror jag att jag har bestämt mig för följade:

-En cappuciono/lattefärg i hallen (Där var Filip lite inblandad faktiskt (läs: Han bestämde).
-Köket har redan kakel som är rött/vitt/grått, och svarta luckor, så där vill jag ha vita väggar för att det ska kännas rent och fräscht.
-Vita väggar i vardagsrummet, med en grön fondvägg
-Vitt i sovrummet, med någon sorts dekoration på väggen.

Jag hittade denna otroligt snygga dekoration på wallstyle.se



Vill ha, men den kostar tyvärr alldeles för mycket, 699 kronor för den storleken.

*suck*

Kommentarer
Postat av: Angela

Gör väggen sj för guds skull. Du har ju gjort såntdärnt innan =) nalle puh bård ftw.



Ne men kna du få ta i en projektor så kna du måla jätte smidigt på väggen annars gör du en egen

?schablon? tror d heter så.



Lycka till

2009-11-12 @ 07:21:51
Postat av: Anonym

Gör väggen sj för guds skull. Du har ju gjort såntdärnt innan =) nalle puh bård ftw.



Ne men kna du få ta i en projektor så kna du måla jätte smidigt på väggen annars gör du en egen

?schablon? tror d heter så.



Lycka till

2009-11-12 @ 07:22:22
Postat av: Linnéa

Klart att jag kan fixa det själv, men det hade varit så mycket smidigare att bara klistra upp den.. 5 min, sen klart..



Nalle Puh-bården ja.. som du betämde dig för att du inte ville ha efter att jag målat 3stycken med en skitliten pensel, stående på bänken.. Hhahahaha... Synd att vi inte har några kort på det.. :P

2009-11-12 @ 14:34:32
URL: http://thisisnea.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att renovera, lr när det är klart i alla fall :D Lycka till!!!

2009-11-13 @ 12:58:14
URL: http://edstrommaria.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag kan ev. komma med en liten sprayburk och snittsa till något fräckt mönster =D

2009-11-19 @ 21:47:11
URL: http://jcee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0