5 veckor kvar...

...minst...

Med min vanliga tur så kommer jag gå över tiden med två veckor och behöva bli igångsatt. Så det kanske snarare är 7 veckor kvar. URK!

Annars börjar det bli väldigt varmt, och det är inte kul när man är en sån tjockis som jag. Tur att det finns kallvatten i duschen säger jag bara. Jag hoppas på lite svalare väder framåt, när vi allihopa ska ned till Skåne för att besöka skatepark (Nej, jag ska inte skejta!) och hämta svärmor på flygplatsen. Är det lika varmt som nu, eller värre, så kommer jag att sitta i bilen hela tiden, med AC:n på högsta.

Imorgon ska jag och lilla mamsen till IKEA i värmen och jag känner att jag kommer att avlida. Förhoppningsvis är det sista shoppingrundan nu innan bäsan kommer, jag tror att jag har gjort klart allt. Å andra sidan så blir man väl aldrig klar, alltid finns det väl något mer att köpa eller fixa till. Till och med Filip har fått en dos av fixbacillen och har nu dragit igång en renovering av hallen. Jag har en svag misstanke om att han dragit ut på det med flit för att jag skulle bli tillräckligt fet för att inte kunna hjälpa till.

Nu ska jag ta min nya bok och kollapsa i sängen. Så kul är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0