Jaha..

..så var det fredag igen då. Det var ju kul, eller ja, typ, kanske. Det är ju inte precis som att det spelar någon större roll vilken dag det är. Filip är i Ljungby och jobbar på Harry's och jag sitter här framför datorn och tråkar. Inget är det på TV heller. Min kvalificerade gissning är att jag väldigt snart kommer att tröttna och lägga mig i sängen med en bok. Det är vad mina fredagskvällar består av nu för tiden, inget festande här inte.

Funderar lite på att investera i en ny mobil, nu när det snart kommer en liten, Vill ju ha en med lite hyfsad kamera, min har ju inte ens fotolampa/blixt. Funderar på en Sony Ericsson Xperia X10 mini. Jag har inte bestämt mig än dock, det är ju jättesvårt att välja.

Suck.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tihihi, jag har nyss köpt en Sony Ericsson Xperia X10 mini, den är bra :) Inte alls så liten och pillig som man tror :)

2010-06-20 @ 00:18:48
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0