Alltså allvarligt...

...jag har blivit så förbaskat blödig sen jag fick barn. Eller rättare sagt sen jag blev gravid. Jag grät ju för allting, tv:program, ensamma barn på lekplatsen, blogginlägg för att inte prata om Sofias student. Jag var på gränsen att brista ut i storgråt ungefär hela tiden. Som till exempel när lilla Isa stod ensam bland alla människor, med sin lilla tallrik i handen och väntade på Sofia, så att hon kunde få sitta med henne och de stora tjejerna och äta.

Det senaste i raden av saker som fått mig att fälla en tår (eller flera) är detta klippet med en skolfröken som försöker hålla skolbarnen lugna medans det är skottlossning utanför. Jag vet inte varför det berör mig så, men det gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0