Day 14: What you wore today

Okej, nu tar vi nya tag här på bloggen efter långt uppehåll pga flytten. Första punkten på listan är att komma igång med mina "dagar" igen. Så här är då dag 14.

Idag hade jag på mig en ljusgrön tunika med vita, gråa och rosa prickar på och jeans leggings. Tyvärr har jag inte hittat min kamera efter flytten (bland annat), så något kort blev det inte. Jag ska se som jag kan hitta någon bild på Ullaredsbloggen kanske.


(Den skymtar längst ned i hörnet)

Annars knallar det på som vanligt. Julia har idag invigt sin pool, och det tog inte länge förrän en liten pojke och hans lillasyster kom fram och tittade. Jag gissar på att Julia kommer att få sällskar i sin pool i sommar.

Imorgon hade jag och Julia tänkt åka och hälsa på Filip på High Chaparrall, men det var lite väl mycket folk för att det skulle vara någon bra idé. Det är motorcykelhelg där och över 5000 personer som gasar högljudda motorcyklar och dricker öl. Vi får helt enkelt ta det någon annan gång. Lite kul får vi dock ha för på söndag kommer lilla Isa och busar (ja, Johan och Marika också såklart), och det skulle inte förvåna mig om poolen då åker fram igen.

Nu tänker jag ta och hoppa i sängen, de senaste dagarna har det varit lite dåligt med sömn. Ena natten vaknade vi av att ett flygplan höll på att krascha (eller ja, det lät som det, men det visade sig att det var en helikopter som flög över), nästa natt som Julia dåligt och inatt var det något mongo som fick för sig att smälla smällare och raketer mitt i natten.

Tack så jäkla mycket för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0