Day 12: What's in your bag?

Väldigt lätt att svara på eftersom jag oftast inte använder nån väska. Men bara för Er skull letade jag upp en gammal väska som bara blivit inslängd i garderoben för att se vad jag kunde hitta i den.



Det här fanns i:
 
2 paraplyn
1 paket näsdukar
1 paket bindor
2 tamponger
3 hårband
1 fodral med trosskydd
2 mascaror
1 flaska parfym (Escape från Escada)
3 tops
6 st gröna små trosskydd
1 lypsyl (eller Niveas Lip Care om man ska vara exakt)
1 Försvarets hudsalva
1 svettarmband
2 doser Lunelax 
Blandat skräp

Med tanke på alla olika sorters mensskydd och dylikt så skulle jag gissa på att väskan har varit flitigt använd när jag jobbat. Det brukar nämligen vara så att när jag vet att den tiden på månaden närmar sig, så lägger jag ner lite saker "ifall att". Eftersom jag har värsta guldfiskminnet så glömmer jag bort att jag lagt ned något och lägger ned samma sak igen dagen efter.

Väskan visar också att jag borde rensa den betydligt oftare. Sista gången som jag kan minnas att jag använde den var förra sommaren när jag, mamma och Isa var på High Chaparral (därav de 2 paraplyerna). Jag var då ganska höggravid, så någon större behov av bindor och tamponger fanns ju knappast. Hade jag rensat väskan något mer frekvent så hade jag dessutom sluppit att svära över mina försvunna mascaror och saknade parfym!

Kommentarer
Postat av: Marren

Nämen sedär ja, där hade du dina mascaror:)

2011-05-09 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0