...

Glömde ju säga att att Filips snarkningar och Julias vaknande oftast aldrig sammanfaller utan går omlott. Ungefär så här ser en natt ut:

22-23 jag somnar
23.30 Julia vaknar första gången
01.30 Julia vaknar andra gången
06.00 Julia vaknar och vill gå upp.

Oftast hinner jag inte somna om, eller hinner just somna om mellan de två första vaknandena, sen har jag 4.5 timmar kvar innan hon vaknar för dagen. Lägg då in att jag vaknar nån gång av snarkande där emellan. Så tre timmars sömn i sträck var kanske lite en önskedröm.

Är det konstigt att jag somnar samtidigt som Julia mitt på dagen? Det finns ju dom som tycker att det är ju bara att hålla sig vaken och somna tidigare på kvällen. Ja, men eller hur? Jag önskar att det vore så enkelt. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0