Gud, vad jag är trött...

Det är ju meningen att man ska vara utvilad när man vaknar, men jag är totalt slut. Julia vaknar fortfarande i alla fall två gånger varje natt (hon hade en vecka där hon sov hela natten och dessutom sov till åtta, men det gick snabbt över), och varje gång tar det MINST en halvtimme för mig att somna om, oftast mer. Det betyder att jag aldrig sover mer än tre timmar i sträck och eftersom jag oftast vaknar i alla fall två gånger av Filips snarkningar så betyder det att varje natt förlorar jag MINST två timmars sömn. Igår natt vaknade Julia tre gånger och Filip väckte mig lika många gånger vilket betydde minst tre timmars förlorad sömn. Nu vet jag att det är mer eftersom Filip fick värsta spelet då jag sparkade på honom för att han snarkade, vilket han påstår att han inte kommer ihåg, sen var det ju helt kört att somna om. I natt var det Julia som vaknade och fick spel, vilken ledde till att jag låg vaken mellan halv tolv och halv två ungefär.

I julklapp önskar jag mig en helg på hotell, bara till mig, och jag ska sova precis hela tiden.


Kommentarer
Postat av: fille

du och Julia?

2011-10-12 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0