Skitväder...

Men vilket skitväder det kan vara då! Känner inte alla för att göra något idag, men jag och Julia ska iväg på lekträff med några av de andra ifrån föräldragruppen. Tänk, första gången vi träffades så låg de små liven still på en filt och bara tittade. Några, inklusive Julia, somnade en stund och de var helnöjda med att bara vara. Det är lite annat nu. Sist vi träffades fick jag springa efter Julia över hela BVC så att jag blev helt svettig och jag hörde inte så mycket av vad som sas.

Annars har det efter mycket tråk äntligen börjat bli roligare igen. Filip har dock rymt för ett par dagar, så vi får allt klara oss själva här hemma. Igår hade vi mamma här på besök då jag skulle gå på kurs och lära mig att rädda livet på Julia om något skulle hända henne, Gud förbjude! Julia visade upp alla sina trix, och busade för fullt. När jag kom hem låg hon så gott och snarkade i sin säng. Min lilla busfis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0