Ett stort mysterium...

Tänk så mycket vi som människor åstadkommit genom tiderna egentligen. Vi har byggt pyramider, skickat människor upp i rymden och sett in i den minsta atom. Helt fantastiska saker.

Då kan man ju undra varför det ska vara så förbannat svårt (för män) att ställa sina skor i skohyllan, plocka in disk i diskmaskinen eller ens se att soppåsen behövs tömmas. Man kan tjata, böna och be tills man blir blå och tungan ramlar av, ändå sparkas skorna bara av innanför dörren så att man får kliva över dem. Jag har sån god lust att bara ta dem och kasta ut då inget annat har hjälpt. Det kanske skulle vara något?

Kommentarer
Postat av: Marika

just de tre sakerna klarar johan men det är mycket annat som inte klaras av trots bönande och bedjande ;D

2012-01-26 @ 20:10:22
URL: http://theunbreakablelove.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha...för något år sedan så slängde jag ut Toms jacka i regnet då jag tröttnade på att den landade på golvet, hur svårt kan det vara att hänga upp den? ;-) Vågar nog nästan lova att jag var gravid när detta hände och mina gravidhormoner är inte att leka med :-D

2012-01-30 @ 11:03:25
URL: http://sandrasyren.blogspot.com
Postat av: Marika

Haha ja dessa hormoner =)

2012-01-31 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0